KOC ELEKTRYCZNY CIEPŁY SEN CAMRY DWUOSOBOWY CR 7406 + Regulacja

Marka: CAMRY
Kod produktu: CR 7406
Cena 115,00 zł
W magazynie
2 szt.
  • Czas wysyłki
    natychmiast!
  • Koszt dostawy
    od 10 zł
Dodaj:
szt.
  • guarantee-icon

    2 lata gwarancji na wszystkie produkty!

  • return-icon

    14 dni dni na zwrot towaru

  • insurance-icon

    Darmowe ubezpieczenie przesyłki na czas transportu

Opis

KOC ELEKTRYCZNY CIEPŁY SEN CAMRY DWUOSOBOWY CR 7406 + Regulacja

Koc elektryczny CIEPŁY SEN 2 os. CAMRY CR 7406

Prześcieradło podgrzewane Camry zapewnia ciepło i komfort wypoczynku. Jest również wskazane dla osób dbających o zdrowie. Uśmierza nerwobóle, koi zesztywnienie mięśni i usprawnia krążenie krwi. Łagodzi także dolegliwości reumatyczne. Zapewnia szybkie i równomierne rozprowadzenie ciepła co pozwala rozkoszować się ciepłą pościelą już w kilka minut po włączeniu. Prześcieradło wykonane jest z miękkiego i miłego w dotyku materiału. można je prać po odpięciu kabla zasilającego i kontrolera temperatury. Ten ostatni pozwala wybrać poziom temperatury i zabezpiecza przed przegrzaniem. Model CR 7406 Camry, o wymiarach 160 cm x 140 cm przeznaczony jest dla 2 osób. Składa się 2 części, które mogą być ogrzewane niezależnie Każda z nich korzysta z mocy 60 W i pozwala na 2-stopniowe ustawienie temperatury.

Dane techniczne :

  • Polecane przy dolegliwościach kośćcowych i reumatycznych
  • Łagodzi nerwobóle i koi mięśnie
  • Usprawnia krążenie krwi
  • Dwuosobowe
  • niezależne sterowanie dwoma częściami prześcieradła
  • Funkcja zabezpieczająca przed przegrzaniem
  • Krótki czas nagrzewania
  • 2 ustawienia poziomu temperatury
  • Zapewnia szybkie i równomierne rozprowadzenie ciepła
  • Wykonane z miękkiego, miłego w dotyku polaru
  • Możliwość odpięcia kabla wraz z kontrolerem od prześcieradła
  • Możliwość prania
  • Wymiar: 160 x 140 cm
  • Moc: 2*60W
  • Gwarancja 2 lata
  • Gwarancja dwa lata

Specyfikacja

Producent CAMRY
Koszt dostawy

W sklepie meru.pl dostępne są następujące formy dostawy

  • Paczkomaty 24/7 – czas dostarczenia paczki do wybranego punktu wynosi 1-2 dni roboczych
    koszt: 10 zł (Płątność przelewem tradycyjnym, e-przelewem lub kartą - Przelewy24)

  • Inpost Kurier – firma kurierska dostarczająca przesyłki bezpośrednio pod wskazany przez ciebie adres
    koszt: 15 zł (Płątność przelewem tradycyjnym, e-przelewem lub kartą - Przelewy24)

  • Inpost Kurier – firma kurierska dostarczająca przesyłki bezpośrednio pod wskazany przez ciebie adres
    koszt: 19 zł (Płatność za pobraniem u kuriera)

  • Odbiór osobisty – zamówione produktu zostaną dostarczone do punktu odbióru, możesz je odebrać samodzielnie w siedzibie naszej firmy
    koszt: 3 zł (Płątność kartą lub gotówką w siedzibie, przelewem tradycyjnym, e-przelewem lub kartą - Przelewy24)

Adres odbioru osobistego:

Meru.pl
ul. Lodowa 5
60-227 Poznań

GPS: 52.25515, 17.07805

 

Wybór rodzaju dostawy

Po dodaniu do koszyka produktów a następnie przejściu do zamówienia istnieje możliwość wyboru formy dostawy. Przy większości produktów istnieje możliwość wyboru wszystkich wymienionych wyżej form dostawy.

Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów. Niektóre produkty przekraczają wymiary największego boxu w paczkomacie, wtedy w zamówieniu nie ma możliwości wyboru takiej formy dostawy (opcja jest wygaszona)

Godzina dostarczenia przesyłek

Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

Kurier Inpost dostarcza przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00.  W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od momentu zakupu i to bez podawania przyczyny. Jedynym warunkiem jest, aby towar pozostał nieużywany poza śladami wynikającymi ze zwykłego zarządu.

Reklamacje

Od momentu zakupu przez aż 24 miesiące możesz zgłosić do nas wszystkie stwierdzone wady produktu. W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@meru.pl.

Więcej informacji znajdziesz na stronie https://www.meru.pl/reklamacje_i_zwroty


Jesteśmy legalnie działającą firmą i respektujemy prawa konsumentów. Twoje zadowolenie jest dla nasz najważniejsze!

Video