Zestaw płynów do toalet turystycznych 2 x 1,5L Campa Green + Campa Rinse Plus

Marka: THETFORD
Kod produktu: Camp Green + Campa Rinse Plus
Cena 74,98 zł
W magazynie
Powyżej 10 szt.
  • Czas wysyłki
    natychmiast!
  • Koszt dostawy
    od 15 zł
Dodaj:
szt.
  • guarantee-icon

    2 lata gwarancji na wszystkie produkty!

  • return-icon

    14 dni dni na zwrot towaru

  • insurance-icon

    Darmowe ubezpieczenie przesyłki na czas transportu

Opis

Zestaw płynów do toalet turystycznych 2 x 1,5L Campa Green + Campa Rinse Plus

Ekonomiczny zestaw płynów do przenośnych toalet turystycznych. Campa Green, ekologiczny płyn, przeznaczony do dolnego zbiornika na nieczystości, o silnym działaniu dezynfekującym. Eliminuje przykre zapachy. Campa Rinse, biodegradowalny płyn przeznaczony do górnego zbiornika na wodę. Ulepszona formuła nabłyszcza i pozostawia ochronną powłokę na muszli. Ułatwia utrzymanie czystości w przenośnej toalecie turystycznej. Synergiczne działanie płynów, przyspiesza rozkład fekaliów, dzięki czemu można łatwo opróżnić dolny zbiornik. Zapobiega mnożeniu się bakterii, minimalizuje tworzenie się gazów. Aby zwiększyć skuteczność działania, zalecamy stosowanie specjalnego papieru toaletowego, który rozpuszcza się w rezerwuarze i nie tworzy zatorów.

 

  • Płyn koncentrat do toalet przenośnych
  • Przeznaczony do zbiornika na nieczystości oraz zbiornika na wodę 
  • Eliminują przykre zapachy
  • Zmniejszają gromadzenie się gazów
  • Pomagają utrzymać rezerwuar w czystości
  • Pozostawia przyjemny świeży zapach 
  • Ułatwiają opróżnianie zbiornika
  • Nie zamarzają do temperatury -20C
  • Przeznaczony do : toalet turystycznych, toalet typu Toi-Toi , do domków letniskowych ,autokarów czy jachtów


Stosowanie:

  • Campa Green - 120ml koncentratu na 20L zbiornik rozmieszać z 3L wody
  • Campa Rinse Plus - 100ml płynu na 15L wody

Specyfikacja

EAN 8710315994940
Producent THETFORD
pojemność 3l
0 zielony
przeznaczenie do zbiornika
dozowanie Nie
Koszt dostawy

W sklepie meru.pl dostępne są następujące formy dostawy

  • Paczkomaty 24/7 – czas dostarczenia paczki do wybranego punktu wynosi 1-2 dni roboczych
    koszt: 10 zł (Płątność przelewem tradycyjnym, e-przelewem lub kartą - Przelewy24)

  • Inpost Kurier – firma kurierska dostarczająca przesyłki bezpośrednio pod wskazany przez ciebie adres
    koszt: 15 zł (Płątność przelewem tradycyjnym, e-przelewem lub kartą - Przelewy24)

  • Inpost Kurier – firma kurierska dostarczająca przesyłki bezpośrednio pod wskazany przez ciebie adres
    koszt: 19 zł (Płatność za pobraniem u kuriera)

  • Odbiór osobisty – zamówione produktu zostaną dostarczone do punktu odbióru, możesz je odebrać samodzielnie w siedzibie naszej firmy
    koszt: 3 zł (Płątność kartą lub gotówką w siedzibie, przelewem tradycyjnym, e-przelewem lub kartą - Przelewy24)

Adres odbioru osobistego:

Meru.pl
ul. Lodowa 5
60-227 Poznań

GPS: 52.25515, 17.07805

 

Wybór rodzaju dostawy

Po dodaniu do koszyka produktów a następnie przejściu do zamówienia istnieje możliwość wyboru formy dostawy. Przy większości produktów istnieje możliwość wyboru wszystkich wymienionych wyżej form dostawy.

Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów. Niektóre produkty przekraczają wymiary największego boxu w paczkomacie, wtedy w zamówieniu nie ma możliwości wyboru takiej formy dostawy (opcja jest wygaszona)

Godzina dostarczenia przesyłek

Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

Kurier Inpost dostarcza przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00.  W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od momentu zakupu i to bez podawania przyczyny. Jedynym warunkiem jest, aby towar pozostał nieużywany poza śladami wynikającymi ze zwykłego zarządu.

Reklamacje

Od momentu zakupu przez aż 24 miesiące możesz zgłosić do nas wszystkie stwierdzone wady produktu. W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@meru.pl.

Więcej informacji znajdziesz na stronie https://www.meru.pl/reklamacje_i_zwroty


Jesteśmy legalnie działającą firmą i respektujemy prawa konsumentów. Twoje zadowolenie jest dla nasz najważniejsze!